دخملم خابیده منم اومدم رو ایوون پسری تاب بازی کنه

تصویر
۱۱ پاسخ

چه جای قشنگی ماکه دلمون پوسید تو خونه های اپارتمانی چهار دیواری

داری تو مسافرت ما زندگی میکنی 😍😍😍حالشو ببرررر

چه قشنگه ویوتون 😍

عالیه چه ویویی همسرمنم شمالیه میگه بیا بریم ویلا بگیریم زندگی کنیم اپارتمان چیه اخه منم میگم امکانات روستا کمه برای بچه

به به عجب جای با صفایی

پسرت نمیخوابه؟ توام یکم استراحت کنی

وای چه حای قشنگی دارین

تو بهشت زندگی میکنیییی اخ به به

اینجا خونه واسه اجاره چجوریه

با دوتا بچه چجوری یکی دیگه رو میخوابونی؟

خوش باشید😍

سوال های مرتبط

مامان رضا مامان رضا ۴ سالگی