۴ پاسخ

آره عزیزم بگیر
منم پسرمو وقتی ۱ سالو ۶,۷ ماه بود از شیر گرفتم
و خداروشکر راحت بود و شروع کرد به غذا خوردن

بله گلم میتونی بگیری منم امروز دخترمو بردم دکتر ازش پرسیدم گف مشکلی نداره فقط بجاش ماجان بده منم میخوام بگیرمش

اره اگه خوب غذا می‌خوره بگیر.
دختر منم وابسته نیست ۱۲شب میخوره تا ۱۲صبح نمیخواد ولی چون صبحانه نمی‌خورند غذا هوب نمیخوره خودم مجبوری بهش میدم

آره بگیرش نهایتا چهار روز سخته

سوال های مرتبط

مامان امیررعلی مامان امیررعلی ۱ سالگی
مامان امیررعلی مامان امیررعلی ۱ سالگی