۶ پاسخ

من یه صد و بیت و پنج گرفتم چون تا آخر شیر خودم روخورد فقط برای آب استفاده کردم اونم از ۱۸ماهگی به بعد قبلش نمیگرفت. بستگی به شیردهی‌تون داره.
اونت خوبیش اینه شریش همه جا هست

من ۱۲۵ گرفتم
همینجوری که داشته باشه ولی در کل خداکنه سینه خودمو بخوره اصلا شیشه شیر دوس ندارم😵‍💫😵‍💫

من ۱۲۵ گر فته بودم بنظرم کوچیک میشه از سه ماه ب بعد
اپن ۲۶۰ بهتره

اگه میخوای شیر خودتو بدی همون 125میل کافیه

برای اولش باید ۱۲۵ بگیری عزیزم
چون شیشه بزرگ برای بچه سخته

ب نظر من ک حجم زیاد بگیر من دکتر برانز 60میل گرفتم الان دیگه دخترم با 60تا سیر نمیشه مجبورم دوباره درست کنم هعی بشورم اون وسط اگه جیغ و داد و بی تابی نکنه🤕

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی