۸ پاسخ

شما هم یکسره کمردرد دارین؟

ان اس تی خوبه اما سونوبایوفیزیکال هم حرکتش نگاه میکنه اون دیگه خوده جنینو نگاه میکنه حرکتاش

من یه بار واسه حرکت کمش رفتم بیمارستان ان اس تی گرفتن خوب بود ولی واسه اطمینان سونو بیوفیزیکال هم واسم نوشتن رفتم انجام دادم چون گفتن اگه آب دورش هم اگه کم شده باشه باعث کم تحرکیش میشه

ان اس تی واسه حرکت و انقباضه

ان اس تی بگیر مشخص میشه

منکه هرهفته دارم سونو بیوفیزیکال میدم بخاطر اطمینان از حرکتش

هه برا شمام کم تکون میخوره برا من از دیروز اینجوری شده زیر شکمم لیز میخوره هی ولی مثل همیشه با ضربه نمیزنه

*یا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۴ ماهگی