۶ پاسخ

قطعا بگیری خیلی فرق میکنه.درسته دردتورو تحمل نمیکنه ولی کنارت باشه انگیزه و دل گرمی میده بهت

ماما همراه برای سزارین چه کاری انجام‌میدن؟؟

خیلی عجیب من ماما همراه نگرفتم ولی بیمارستانی ک رفتم خودش مامای همراه واسم آورد کنارم بود

عااااالیه حتما بگیر من سر زایمان اول نگرفتم چون یهویی شد ولی سرزایمان دوم گرفتم راضی ترین بودم

حتمااااااا بگیر..‌

اره که فرق میکنه . ماما همراه عالیههه

سوال های مرتبط

مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی