پتدذللب
دختر منم ۴ ماهشه وزنش ۸ قدش ۶۶
ماشاالله قدش چقد خوب بوده چیزی بهش میدی بخوره؟
من ۶ ماهگی ۷۲ بود برا شما یکمی بلندتر نبوده؟
ماشاالله بهش چه شیری میخوره گلم
باید ببینی نظر دکترش چیه اخه رشد نمودار مهم
که فکرکنم یکمی اضافه وزن داشته باشه دخترمنم مثل پسر شما بود دکترش گفت این خوب نیست چون درایننده چربی دور قلب شکم بچه ایجاد میشه که باعث فشار خون تو سن کم و مشکلی قلبی دور از جونش میشه وباید مثل ما بزرگترها وزن از قد کمتریا مساوی باشه نه بیشتر
که راحت تر چهار دست وپا یا سینه خیز وراه برن مثل هم سن خودشون واگه وزن بالا باشه سخت تر یا دیرتر این تکامل سپری میکنه
البته اینم بگم نظریه دکتر بچه من این بود شاید دکتر بچه شما بگه عالیه؟بخاطر همین میگم حتما با دکترش درمیون بزار
چون موضوع قدی ورشدی مهم هستش و چون یک امر ژنتیکی هستش واگه شخص چاق تو خانواده دارین یا یکی از پدر ومادر اضافه وزن دارن یا خیلی لاغر هستند باید حتما زیر نظر دکتر باشه ک خیلی چیز ها کنترل بشه و خوشتیپ باقی بمونن خوشکلامون
ماشالا ماشالا بش بگیین ماشالا
بله ک خوبه نی نیمون قدبلنده
توی ۴ماهگی وزنش باید دوبرابر وزن تولد باشه
عالیه
پسر من ۷/۶۰۰ قدشم۶۷
وزن وقد تولدش چنده عزیزم
ماشاالله عالیه پسر من۶۷۰۰ بود قدش۶۲
نسبت به قد و وزن تولدش باید ببینی چجوریاست
دختر من ۶ماهش داره تموم میشه وزنش هنو ۸نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.