عزیزم من حدود سه سالگی گرفتم و مخالف زود گرفتنم کلا ولی دیگه الان وقتشه بگیرشون چون دکتر عزیزی میگه قبل از دوسالگی یه ذره زود بعداز ۴ سالگی دیره الان وقتشه عزیزم دیگه شروع کن الان البته دیر نشده ها ولی میگم دیگه نزار بشن ۴ و اینا الان شروع کن دیگه
ببین وقتی بچرو میخای از پوشک بگیری قید تمیزی رو بزن چون حتما جیش تو خونه میکنن ن یک بار شاید صد بار صبور باش بعد این پروسه همرو بشور
من ک ۳ سال کامل شد گرفتمش
منننمم
دکتر آراد میگفت هروقت دیدی بچت شب تا صبح پوشکش خشکه یعنی دستگاه ادراری توانایی داره کنترل کنه و میتونی از پوشک بگیری
بگیریدش دیگه
من دوقلوهامو دوسال و ۹ماهگی گرفتم
علت خاصی داره که تا الان از پوشک نگرفتی؟؟
وا بگیرش هرچی بمونی سخت تر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.