۸ پاسخ

عزیزم من حدود سه سالگی گرفتم و مخالف زود گرفتنم کلا ولی دیگه الان وقتشه بگیرشون چون دکتر عزیزی میگه قبل از دوسالگی یه ذره زود بعداز ۴ سالگی دیره الان وقتشه عزیزم دیگه شروع کن الان البته دیر نشده ها ولی میگم دیگه نزار بشن ۴ و اینا الان شروع کن دیگه

ببین وقتی بچرو میخای از پوشک بگیری قید تمیزی رو بزن چون حتما جیش تو خونه میکنن ن یک بار شاید صد بار صبور باش بعد این پروسه همرو بشور

من ک ۳ سال کامل شد گرفتمش

منننمم

دکتر آراد میگفت هروقت دیدی بچت شب تا صبح پوشکش خشکه یعنی دستگاه ادراری توانایی داره کنترل کنه و میتونی از پوشک بگیری

بگیریدش دیگه

من دوقلوهامو دوسال و ۹ماهگی گرفتم
علت خاصی داره که تا الان از پوشک نگرفتی؟؟

وا بگیرش هرچی بمونی سخت تر میشه

سوال های مرتبط