واجبه که داخل بریزه؟؟!!!!
من ۶ سال ال دی مصرف کردم مشکلی نبود الان بازم دارم استفاده میکنم اوکیم
من که اول ازدواج تا ۲ سال طبیعی جلوگیری کردیم الانم خداروشکر ۸ ماهه بازم طبیعی . باید شوهرتون حواسش باشه
عزیزم با کاندوم پیش برو موقع ارضا دربیاره
والا من ک پیشگیری میکنم هر دو هم راضیم
بهترین راه ندادن😂😂😂
هر روشی درست استفاده بشه محافظت میکنه. به این چیزا گوش نکن. فقط طبیعی پیشگیری نیست . همین
منک قرص🚶♀️🚶♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.