۸ پاسخ

واجبه که داخل بریزه؟؟!!!!

من ۶ سال ال دی مصرف کردم مشکلی نبود الان بازم دارم استفاده میکنم اوکیم

من که اول ازدواج تا ۲ سال طبیعی جلوگیری کردیم الانم خداروشکر ۸ ماهه بازم طبیعی . باید شوهرتون حواسش باشه

عزیزم با کاندوم پیش برو موقع ارضا دربیاره

والا من ک پیشگیری میکنم هر دو هم راضیم

بهترین راه ندادن😂😂😂

هر روشی درست استفاده بشه محافظت می‌کنه. به این چیزا گوش نکن. فقط طبیعی پیشگیری نیست . همین

منک قرص🚶‍♀️🚶‍♀️

سوال های مرتبط