۱۰ پاسخ

والا ما خانوادگی تا دوسالگی بچه پریود نمیشیم خداروشکر😅

من طبیعی خیلی هم راضی باید شوهرت بلد باشه 🤣🤣🤣وگرنه با کاند.و.م باشی حامله میشی

ایودی فقط بعدم محکم کاری ب حرفا توجه نکن
باید وقتی میزاری یک هفته رابطه نداشته باشی ک خودش جاش سفت بشع
بعدم بری چک کنن ببینن محکم شده یان
بعدش دیگ تا چندین سال راحتی
فقط وزن بیشتر ۱۰ کیلو نباید برداری وگرنه امکان جابجایی هست

تنها راهش دستگاه بزار کاندوم استفاده کن تا جایی امکان طبیعی جلوگیری کن قرصم بعداش بخور صد در صد تضمینی 🤣🤣🤣

دستگاه بذار پیشگیری طبیعی هم داشته باش

قرص برامنم نمیسازع ولی مجبوری میخورم

ایودی میذارن بعدش نمیرن سونو چک کنن ببینن حرکت نکرده باشه ی وقت یا میبینی دوبار پشت هم رابطه دارن برا اولی کاندوم میذارن برا شروع دومی نمیذارن و با پیشاب باردار میشن و در نهایت نباید داخل ریخته بشه حتی وقتی ایودی هست

اصن ایودی اونطور نیس
من ۵سال داشتم بدون هیچ استرس و ... عالی بود واقعا

ایودی بزار هفته های اول یخورده مراقبت میخاد و بعدش راحتی تا چندین سال

نمیدونم والا 😢 سوال بعدی

آمپول بزن

سوال های مرتبط

مامان یاسین🍭 مامان یاسین🍭 ۱ سالگی
مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی
مامان لیام🥹🩵 مامان لیام🥹🩵 ۱ سالگی
مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۱۲ ماهگی