من به حاملگی ناخواسته اعتقاد ندارم یکی این وسط کارشو کرده یا زن یا مرد 🤣🤣🙂مرد مومن یعنی نفهمیدی !!!!! ما همیشه طبیعی جلوگیری کردیم قبل دخترمم چند سال طبیعی جلوگیری کردیم و بعد اون با اولین اقدام باردار شدم
وای اره بخدا اصلا استرس دارم تا پریود شم 😂 پریودمونم خره هی عقب میفته
ی راه خوب هس
عقیم کنیم مردارو🤣
بنظرم یک قطره اسید بریزین تو آفتابه مردا😆
در کنار هر روشی طبیعی هم باید جلوگیری کرد
کاش مردا بعد یه بچه
بصورت خودکار تا ۵یا۶سال عقیم میشدن🤣
یا خودمون اینجور میشدیم
😂😂😂
گروه مادران داریم تو روبیکا دوس داری بیای؟😍
بخدا هر روز دارم میخونم یک نفر حامله شده😑🤦🏻♀️😬🫣🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.