۹ پاسخ

من به حاملگی ناخواسته اعتقاد ندارم یکی این وسط کارشو کرده یا زن یا مرد 🤣🤣🙂مرد مومن یعنی نفهمیدی !!!!! ما همیشه طبیعی جلوگیری کردیم قبل دخترمم چند سال طبیعی جلوگیری کردیم و بعد اون با اولین اقدام باردار شدم

وای اره بخدا اصلا استرس دارم تا پریود شم 😂 پریودمونم خره هی عقب میفته

ی راه خوب هس
عقیم کنیم مردارو🤣

بنظرم یک قطره اسید بریزین تو آفتابه مردا😆

در کنار هر روشی طبیعی هم باید جلوگیری کرد

کاش مردا بعد یه بچه
بصورت خودکار تا ۵یا۶سال عقیم میشدن🤣
یا خودمون اینجور میشدیم

😂😂😂

گروه مادران داریم تو روبیکا دوس داری بیای؟😍

بخدا هر روز دارم میخونم یک نفر حامله شده😑🤦🏻‍♀️😬🫣🥺

سوال های مرتبط