۲۰ پاسخ

خب کلا خاموشه مگه اخبار مهمی باشه یا خواب باشه

دخترم الان ۳سالشه از ۶ماهگی کلا جلو تلویزیون بود ما به زبون محلیمون حرف میزنیم اون فارسی حرف میزنع آنقدر خوب با ادما ارتباط میگیره هروقتم روستایی مامانم اینا یا پدر شوهرم اینا میریم با همسایه هامون که حرف میزنه اونا میگن چجوری تونسته یاد بگیره

چرا پس بچه من تلوزیون دوس نداره😐

ما نزاریم ببینه چنان سرک میکشه ک مجبور میشیم خاموش کنیم یا سرشو میگیره بالا سمت تلویزیون خیلی زرنگه 😂

من تلویزیون جمع کردم خودمم علاقه ای ندارم بهش و همسرم وقت که کم داریم نمیرسیم ببينيم وقتم بیاریم برا کارای مفید تر میزاریم راحت کردم خودمو بچمم تا 2 سال نمیبینه شایدم بیشتر 😂😊

روشن‌نمیکنیم عزیزم

روزی دو ساعت اوکیه

ما تلویزیونمونو جمع کردیم گذاشتیم تو کارتنش

اتفاقا من میزارم ببینه حالا دکترا و مادرا انقد چسی میان چرا زمان ما از دوماهگی میزاشتن مادرم میگ چیزیمون نشد

همیشه خاموشه اصلا روشن نمیکنم، فقط شب ها که خوابه یه فیلم با همسر میبینیم همین

الان دوست دارم ببینه ولی توجه نمیکنه با فاصله بزار روزی چند دقیقه مشکلی نداره برنامه کودک مناسب سنش باید ببینه

تی وی خاموشه

من براش شعرهای انگلیسی خودم میذارم

همیشه خاموشه
جز زمانی که خواب باشه

همش خاموشه🥲

دکتر به من گفت بزار ببینه
باعث‌میشه زود تر به حرف بیوفته😅
عجیب ترین دکتری بود ک بردم 😁

من پشت به تی وی میزارمش
ولی خب بیشتر وقتا خاموش میکنم
کلا یه سریال میدیدم اونم نمیبینم🥲

بله کلا خاموشه وقتی خوابه با شوهرم فیلم میبینیم در غیر این صورت یا خاموشه یا جلوش چیزی میزاریم ک نتونه ببینه لحظه ای هم نزاشتم نگاه کنه

چرا نبینه ، من که میزارمشون جلو تی وی حداقل یه رب به کارام برسم 🤣

هر کاری میکنمم نگاه نمیکنه کلا علاقه نداره😂😂🫠

سوال های مرتبط

مامان ناز نازی 🐣🤍✨ مامان ناز نازی 🐣🤍✨ ۹ ماهگی