۵ پاسخ

سلام خوبی عزیزم چخبرت

گلم درخاستمو قبول کن لطفا

پدی لاکت مال اسهال

من به دخترم پدی لاکت میدادم یبوست میشد دیگه ندادم الان بی بی کر میدم خیلی خوبه

والا منم اسهال بود بردم دکتر پدی لاکت داد الان ۵ روزه پی پی نکرده دکترش هم جواب نمیده😐🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط