من وزن بچم. تو33هفته2کیلو بود گفت نسبت به هفتت و قدش وزنش کمه واسم لیدی میل نوشت دارم مصرف میکنم این دومین قوطی تموم شد دارم سومی مصرف میکنم ولی نمیدونم وزن گرف یانه😢😢
ن باید دوبار در روزبروز یبار بعد صبحانه یبار بعد شام
دو پیمانه داخل آب گرم میریزی میخوری روزی ی بار
دو لیوان ؟
یا دو پیمانه
منم کاکائویی دارم برای دوران بارداری هست
تو یه لیوان دو پیمانه بریز یا با آب یا با شیر حل کن بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.