۴ پاسخ

من وزن بچم. تو33هفته2کیلو بود گفت نسبت به هفتت و قدش وزنش کمه واسم لیدی میل نوشت دارم مصرف میکنم این دومین قوطی تموم شد دارم سومی مصرف میکنم ولی نمیدونم وزن گرف یانه😢😢

ن باید دوبار در روزبروز یبار بعد صبحانه یبار بعد شام

دو پیمانه داخل آب گرم می‌ریزی میخوری روزی ی بار

دو لیوان ؟
یا دو پیمانه
منم کاکائویی دارم برای دوران بارداری هست
تو یه لیوان دو پیمانه بریز یا با آب یا با شیر حل کن بخور

سوال های مرتبط