من طعم موزی رو امتحان کردم نسبت ب وانیلی واقعا خوشمزس و دوس دارم دو سه وعده در روز بخورم😋
برای منکه بد نیست
طعم وانیلی خوردم الان کاکائویی
وانیل رو بیشتر دوست داشتم با اب سرد
بااب سرد بخور طعم توت فرنگی ام خوبه
دل و رودم میاد تو حلقم.اینقدن عوق میزنم تا بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.