۴ پاسخ

من طعم موزی رو امتحان کردم نسبت ب وانیلی واقعا خوشمزس و دوس دارم دو سه وعده در روز بخورم😋

برای منکه بد نیست
طعم وانیلی خوردم الان کاکائویی
وانیل رو بیشتر دوست داشتم با اب سرد

بااب سرد بخور طعم توت فرنگی ام خوبه

دل و رودم میاد تو حلقم.اینقدن عوق میزنم تا بخورم

سوال های مرتبط