۹ پاسخ

مولفیکس نم پس میده اصلا خوب نیست هانیز یا مای بیبی بگیر وگرنه سایزش خوبه

من دخترم ۶کیلوئه سایز ۳میبندم همیشه یک سایز بزرگتر میبندم نم پس نمیده به نظرم یه سایز بزرگترش کنید ،من مای بیبی استفاده میکنم

مولفیکس بدیش همینه ک نم میده،من مای بیبی رو بیشتر میپسندم،البته مای بیبی های قدیمی اگه گیرت میاد خیلی بهتره،جدیدیاش چسباش داغونه کنده میشه،من چقدر گشتم تا قدیمی هاشو پیدا کردم

مولفیکس همینه
مای بیبی کانالدار ببند

بنظرم مای بیبی بهتر از مولفیکسِ
نم نمیده پس نمیده

مولفیکس خوب نیست منم میبستم نم پس میداد
مای بیبی میبندم عالیع
همیشه فک میکردم اشکال از بستندخودمه

مای بیبی ببند منم مولفیکس میبستم نم میداد

گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگل ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکس میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بده🌼✨🧡





✳️✳️✳️✳️


رژیم از شنبه شروع میشه🌪️

@melodi780

منم دخترم ۶ ونیمه مولفیکس میبندم سلام میبندم اصلا نم نمیده ولی پی پی میکنه یک بار درمیان لباسش کثیف میشه

سوال های مرتبط