۶ پاسخ

کلا ب بدن و شرایط هرفرد بستگی داره
اگه کسی بچه نمیخواد باید همیشه جلوگیری دقیق داشته باشه

چیز دقیقی نیست
من تولد ۲سالگی دخترم فهمیدم باردارم و فقط با ی بار جلوگیری نکردم باردار شدم

بستگی به بدن داره ولی کلا ریکاوری بدن تا دو سال بعدشه

بستگی داره یکی زود باردارمیشه یکی چندماه طول میکشه زمان مشخصی نداره ک

میگن دوسال باز بستگی به بدن و تخمدان ها داره

کلا بستکی به بدن داره

سوال های مرتبط

مامان یزدان و تودلی🫧 مامان یزدان و تودلی🫧 هفته یازدهم بارداری