کلا ب بدن و شرایط هرفرد بستگی داره
اگه کسی بچه نمیخواد باید همیشه جلوگیری دقیق داشته باشه
چیز دقیقی نیست
من تولد ۲سالگی دخترم فهمیدم باردارم و فقط با ی بار جلوگیری نکردم باردار شدم
بستگی به بدن داره ولی کلا ریکاوری بدن تا دو سال بعدشه
بستگی داره یکی زود باردارمیشه یکی چندماه طول میکشه زمان مشخصی نداره ک
میگن دوسال باز بستگی به بدن و تخمدان ها داره
کلا بستکی به بدن داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.