کسی بوده طول سرویکسش زیاد شده باشه ؟

۶ پاسخ

آره من انتی ۳۷ بودم انومالی ۴۰

بله ۱۸ هفته ۳۰ و ۲۶ هفته ۳۳

چرا برای من تو سونوم از سرویکس چیزی نگفته

آره آنومالی ۳۲ بودم سونو وزن شش ماهگی ۳۴

اره من ۳۵ بود اوایل بارداریم الان ۳۷ هست

من وقتی جنینم 6هفته بود33بود شیاف استفاده کردم و استراحت الان 36شده

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری