پس کی ۳۸ هفته میشه😩😩🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

۶ پاسخ

میشه نگران نباشش 😮‍💨

وایییی من مردم تا به این هفته رسیدم اصلا نمیگزرهههههه

بیام پز بدم؟

منم ۳۸ میخوامممم😭😭

من الان ۳۸ هفته و ۳ روزم هم دوس دارم زود نینیمو ببینم هم دوس ندارم دوره حاملگی تموم بشه می‌دونم دلم تنگ میشه برا تکوناش و برای این روزا 🥹

خوبه دگ اخراشی😁

سوال های مرتبط

مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی