۳ پاسخ

برای من ک فعلا دکترم چیزی ننوشته

من دیگه از ۲۰ هفته ک سرکلاژ شدم چک نکردم

نه مرتب چک نمی کنن، ولی از من بعد از هفته 3 میلیمتر رفت بالا

سوال های مرتبط

مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری