کسی بوده تو انومالی سرویکسش ۳۰ بوده ولی سر کلاژ نکرده باشه؟

۸ پاسخ

من ۲۶ هستم سرکلاژ نکردم

من آنومالی ۳۰ بودم
سرکلاز نیسام ولی استراحت مطلقم چون بعد انومالی باز امد پایین

من۳۱بود سونونوشته بودکوتاهی سرویکس مشاهده نشد

به دکتر بستگی داره، بعضیا زیر ۳۰ سرکلاژ میکنن، بعضیا زیر ۲۵

من ان تی ۲۹بودم دکترم گفت سونو واژینال بده باید یکم برم سونو واژینال بدم دقیق معلوم بشه

من ۳۲ بود سرکلاژم‌نکرد

من توی انومالی ۲۹ بود ولی دکترم گفت استراحت مطلق باید داشته باشی تا زیر ۲۰ سرکلاژ نمیکنه

من انتی 30بود دکتر گفت خوبه ولی استراحت می کردم تا انومالی رفتم شد 36

سوال های مرتبط

مامان مامان مامان مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه کوچولوم مامان پناه کوچولوم هفته بیستم بارداری