من ۲۶ هستم سرکلاژ نکردم
من آنومالی ۳۰ بودم
سرکلاز نیسام ولی استراحت مطلقم چون بعد انومالی باز امد پایین
من۳۱بود سونونوشته بودکوتاهی سرویکس مشاهده نشد
به دکتر بستگی داره، بعضیا زیر ۳۰ سرکلاژ میکنن، بعضیا زیر ۲۵
من ان تی ۲۹بودم دکترم گفت سونو واژینال بده باید یکم برم سونو واژینال بدم دقیق معلوم بشه
من ۳۲ بود سرکلاژمنکرد
من توی انومالی ۲۹ بود ولی دکترم گفت استراحت مطلق باید داشته باشی تا زیر ۲۰ سرکلاژ نمیکنه
من انتی 30بود دکتر گفت خوبه ولی استراحت می کردم تا انومالی رفتم شد 36
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.