آره منم درد داشتم موقع کار باید زیاد سرپا نمیموندم
دردایناهم ندارم
منم ۳۰بودم ازاول تاالان دسشویی زیادمیرم دکترم گف بچت بالایه همچی پایینم نیست نرمالی
اره عزیزم من ۳۰ بود هی فک میکردم مایین اومده شده بود ۳۱
سلام من درد دارم حالا این هفنه برم ببینم چ خبره دعا کن
بله برای من سرویکسم شکمی ۳۰ بود بعد یکماه رفتم مجدد ۳۰ بود گاهی احساس فشار رو واژن داشتم درد آنچنانی نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.