۸ پاسخ

یه بار برا بار اول رفته بودیم برا هاپومون غذای خشک و تشویقی بخریم از پت شاپ، همسرم هی کنسرو برداشت از دکتر پرسید این خوشمزه هس یا اینیکی
بعد رفت سراغ چیزای دیگه هی از دکتر پرسید کدوم خوشمزه هست؟ آخرش دکتر گفت والله منم مثل تو ، تا الان از هیچکدوم نخوردم😂😂😂😂😂😂😂😂 یعنی آب شدیم رفتیم تو زمین😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
الان سوال ‌تو و جوابارو دیدم یاد حرف دکتر افتادم
والله تا حالا شیر مادر نخوردیم😂😂😂

والا نخوردیم بدونم چ مزه ای میده🤣

شیرین

متمایل به شیرین

شیرین

والا مزه نکردیم خواهر

گروه مادران داریم تو روبیکا دوس داری بیای؟😍

😟😟ازبچه باید بپرسی 😂

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی