شیرخشک های آی ار تلخ و بد مزه ان؟

۵ پاسخ

نه کامفورت تلخه
ای ار مثل بقیه شیرهاس فقط غلیظ تره

تلخ نیستن

فک نکنم پسر من راحت خورد

نه شیرینن فقط مثل معمولی ها خیلی خوشمزه نیستن

نه همون طعم شیر هستن فقط غلیظ ترن

سوال های مرتبط

مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی
مامان amirhosein مامان amirhosein ۱۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۷ ماهگی