۵ پاسخ

من باشگاه ک میرفتم مربیم هرروز گفته بود اوتمیل بخورم انقدر بدمزه بود من نمیخوردم.
الان برای یارا درست میکنم خودمم میخورم انقدر خوشمزه میشه.
۱۵تا بادوم و خیس میکنم از شب قبل،پوستشو جدا میکنم میریزم تو اسیاب ته استکان اب جوشیده شده میریزم اسیاب میکنم بعد از صافی رد میکنم میشه شیربادوم میریزم تو قابلمه دوتا خرما پوست میکیرم بهش اضافه میکنم دو قاشق جو دوسر پرک میریزم یکم ک پخت بهش اردبرنج رقیق شده رو اضافه میکنه وقتی سفت تر شد برش میدارم ی موقع ها بهش موز له شده اضافه میکنم ی موقع هاام نه

سیب هارو ورقه های نازک کنیدتا قشنگ پخته شه یک تا دوقاشق غذاخوری جو بسه

من جودرسرپرک با تکه های کوچیک سیب میزارم بپزه حداقل ۳۰ دقه تا سیب نرم بشه بعد خرما و مغزیجات اضافه میکم

ب منم بگین

منم میخامم دستورشو

سوال های مرتبط