سلام چی نوشته تو سونو

تصویر
۴ پاسخ

الان راه لوله هام که بازه.ذخیره تخمدانمم خوبه.فولیکول خوبم دارم.اسپرم شوهرمم اوکیه.
میگم اصلا تخمک آزاد میکنم؟؟؟؟؟
پس فقط میمونه تخمکام قدرت باروری دارن یانه؟شک خودم به اینکه که تخمکام قدرت باروری نداشته باشن

این سونو برای چه زمانی کیمیا جان؟ باید به تازگی سونو بدی عزیزم ،اما اینجا همه چیت نرماله و شاید با درمان دارویی جواب بگیری

رحم ابعاد طبیعی داره، هیچ توده یا زخیم شدگی دیده نمیشه،ضخامت اندومتر۷ م م،تخمدان ها طبیعی هستن و ضایعه کیستیک یا کیست ریز دیده نمیشه و سالمه،چندین فولیکول دیده میشه توی هر دوتا تخمدان که دوتا غالبه یکی هفده و دیگری هجده

یک کیست در تخمدان راست دیده شده

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد