۶ پاسخ

سلام خوبی عزیزم ببخشید شما دخترتون آب دهن می‌ریخت خوب شد ،پسر منم همینه اعصاب ریخته بهم همش لباسش خیسه

نه اصلا

پسررر من 😖

از سردیه یکم هل بجوشون با نبات بده بخوره

من بشدت
یعنی دارم نگران میشم دیگه
البته ی مدت خوب بود باز چندماهی هست مثل چشمه اب دهنش میریزه مدام ی قطره رو چونه اش هست

بله وقتی بخواد دندون دربیاره

سوال های مرتبط

مامان 🍫شکلات نعنا🌿 مامان 🍫شکلات نعنا🌿 ۲ سالگی