بچه ها این مدل قاشق واسه چیه ؟🤦

تصویر
۸ پاسخ

قاشق عسل خوری

واسه عسل
عسل که برمیداری میریزی حالا روی لقمه یا کاسه یا تو لیوان بعدش اینو میزاری لبه ی شیشه عسل که اضافه ش بریزه داخل شیشه

واسه عسل

برا مربا و عسل هم خوبه

برا هم زدن چای و فنجون
اون قوس رو میذاری رو لبه فنجان

عسل.

برا کنار لیوان و فنجان
این قوس رو میذاری رو لبه لیوان خیلیم قشنگه

مال عسل هست

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی
مامان بهار قشنگم😍❤️ مامان بهار قشنگم😍❤️ ۲ سالگی
مامان ماهان& همتا مامان ماهان& همتا ۲ سالگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ سالگی