دخترا کسی ب بچش بادیون داده برا دلدرد؟

۱ پاسخ

نمیدونم بادیون چیه اجی
خدا بچتو و بچه همه رو حفظ کنه الهی... من دخترم ک فوت کرد بردیمش بیمارستان دکتره یقمو چسبید با عصبانیت یه چکم بهم زد گف از این دارو گیاهیا دادی ب بچه؟! گفتم. ن ب خداااا یه قطره ویتامین اد فقط بهش میدم🥺 داد زد گف میبرم ازمایش پ بررسی میکنم بچت اوور دوز کرده احتمالا ـ..من از اون چرت و پرتا نداده بودم اما اونروز فهمیدم این چیزا ب بعضی بچه ها نمیسازه🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان 🧸آرتین🧸 مامان 🧸آرتین🧸 ۸ ماهگی
مامان آتوسا مامان آتوسا ۱ ماهگی