۲ پاسخ

شیر خشک و‌حرارت نده با اب درست کن بعد شیر خشک و جدا درست کن بهش اضافه کن

فرني رو با اب درست كن بزار خنك ك شد بهش شيرخشك اضافه كن بعد بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها❤️🧿 مامان دوقلوها❤️🧿 ۱۶ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۱ ماهگی