مامانای گل میتونم عدسی بخورم بچم شیر خودمو میخوره

۷ پاسخ

اگه داری میخوری کم بخور یه دو قاشق اما نخوری بهتره ها گوشت بخور بهتره دلدر هم نمیشه

من که نخوردم دکتر گفت نخور مادرمم میگه تا ۴۰روزگیش نخور

ی بار بجوشه آب قهوه ایشو خالی کن بعدش درست کن بخور

اره خیلیم مقویه👌🏻هم برا خودت هم نی نی

من خوردم چیزی نشد بعدش عرق نعنا خوردم

خیلی مفیده بخور من میخورم شیرم میدم خیلی خوبه

اصلا نخوری من خوردم. بچه تا دو روز نخوابیدم

سوال های مرتبط

مامان امیر محمد❤️ مامان امیر محمد❤️ ۱۶ ماهگی