۳ پاسخ

دی سیکلومین بده بعضی وقتا که خیلی اذیته

غذاهای چند روزش قشنگ خودت دقت کن ببین کدومش اذیت میکنه ،دختر من هر موقع زیادروی میکنه تو خوردن فرقیم نداره چی باشه نفخ میکنه

دوسالشه

سوال های مرتبط