پس چرا بلا نسبت گیجش میکنین
عزیزم دوتا غربالگری داریم اولی زمانش ۱۱ تا ۱۳ هفته هست که بهش میگن انتی سونوگرافی میری برگشو میگیری میری آزمایشگاه آزمایش انتی میدی این میشه غربالگری اول
دومی از ۱۸ هفته تا ۲۲ هفته زمان هست که میشه غربالگری دوم بهش میگن انومالی اون فقط سونوگرافی تنها هست آزمایش نداره
غربالگری اول یا NT تو ۱۲ هفته انجام میدی
اول سونو که باید غذا خورده باشی همراهت ابمیوه شیرین و کیک و این چیزا باشه
بعد سونو میری آزمایش نیاز به ناشتایی هم نداره همون روز با برگه سونو انجام میدی
نباید ۲۴ ساعت بیشتر بینش فاصله بیفته
اول باید بری انتی جوابشو ک گرفتی همون موقع بری غربالگری رو انجام بدی نباید فاصله بندازی وسطش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.