پسر من بعد دوماه گرفت ارتودنسی بییبی لند
اره دختر منم بعد ۴۰روز گرفت اونم بزور
دختر من هیچ مارکی نمیگرفت بعد 4 ماهگی یدونه پستونک باباش همون روز تولدش اورد بیمارستان مارک وی مدل بادومی اتفاقی دادم گرفت الانم همونه
اره همسایمون بچشو تازه ۶ ماهگی پستونکی کرد
اره پسرمن اولا نمیگرفت نزدیک دوماهش بود گرفت اونم فقط بیبی لند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.