۵ پاسخ

پسر من بعد دوماه گرفت ارتودنسی بییبی لند

اره دختر منم بعد ۴۰روز گرفت اونم بزور

دختر من هیچ مارکی نمیگرفت بعد 4 ماهگی یدونه پستونک باباش همون روز تولدش اورد بیمارستان مارک وی مدل بادومی اتفاقی دادم گرفت الانم همونه

اره همسایمون بچشو تازه ۶ ماهگی پستونکی کرد

اره پسرمن اولا نمیگرفت نزدیک دوماهش بود گرفت اونم فقط بیبی لند

سوال های مرتبط