۹ پاسخ

چه خوب من چهل هفتم هیچ خبری نیس😩نمیخوام آمپول فشار بزنممممم

مبارک باشه .منم دیروز زایمان کردم

بسلامتی عزیزم مبارکه😍😍

قدمش مبارک باشه خدا حفظش کنه برات

کیسه اب چطور فهمیدی پاره شد

بسلامتی عزیزم 😍😍
من که لحظه شماری میکنم برا این لحظه🙏🙏

مبارک باشه عزیزم
چیشد کیسه آبتون پاره شد!؟!؟

بسلامتی طبیعی ؟راحت بود چندساعت طول کشید

راحت بود؟؟؟؟به سلامتی

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو👶🩵 مامان سید کوچولو👶🩵 ۱۰ ماهگی