۷ پاسخ

ای عزیزمممم تازه دیدم تاپیکتووو قربونت برم نوش جان

به به نوشجون🤤

آخه بعضیا گفتن توش خام می مونه برای شما پخته بود؟؟

با ارد نونوایی هم میشه یان

عزیزم دلم خواست دستور تهیه شو میگی درست کنممم

چیه اینا گلم

عالی هست گلم

سوال های مرتبط

مامان إدوین مامان إدوین ۲ سالگی
مامان مارشمالو🍡 مامان مارشمالو🍡 ۳ سالگی