۲ پاسخ

دکتر مجد زاده چیزی ک من یادمه خیلی خوب میفرستاد سزارین بیمارستان گودرز میخوابوند

یزد نیستم ولی فک کنم فریبا میروکیلی انجام بده خیلی دکتر خوبی هم هست من یه عمل کردم پیشش و واقعا دستش خوب بود باردار شدم کاش یزد بودم پیشش سزارین میکردم

سوال های مرتبط