برای زردی چی خوبه؟


#بارداری#شیر دهی#پوشک

۷ پاسخ

واسه منم زردی داشت دوروزه خوب شد، شیرخشت و ترنجبین بخور با چیزای خنک مثل خاک شیر و هندونه تند تند بهش شیر بده خوب میشه

من یکم نخود خیس میکردم ازشب تاصب میموند صب ابشو دوقطره میدادم پسرم میخورد بقیشم خودم فقط بعدش چای نبات و عرق نعناع هم میخوردم

شیردهی خوب انجام بدید عزیزم زردی خودش دفع میشه و اینکه بچه رو خیلی نپوشون

شیر زیاد بده
بعد خیلی خونرو گرم نکن
ومن یه قطره آب خیار ریختم دهنش

قطره شیر خشت البته با نظر پزشک بهش بده ، تند تند شیر بده یا اگر شیراز کمه شبر خشک بده تا زود زود جیش کنه ، هر دفعه هم می‌خواین پوشکش رو عوض کنید با عرق کاسنی و شاطره (ولرمش کنید )بشوریدش زودی میاد پایین

۲ساعت۲ساعت شیربده خودت ترنجبیل بخورهرچی بیشتردستشویی کنه زردیش ازبین میره

تندتند شیرخودت بده کنارش شیرخشک هم بده سریع میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان فندق و پسته مامان فندق و پسته ۵ ماهگی
مامان میکائیل و میعاد مامان میکائیل و میعاد ۱ ماهگی
مامان سلن مامان سلن روزهای ابتدایی تولد