سلام مامانا کسی بوده تو سونو ۲۴ هفته وزن بچه ۶۲۰ گرم باشه خیلی نگرانم

۸ پاسخ

سلام خانما من ۱۷ هفته و ۵ روز رفتم سنو آنومالی بچم ۱۸۰ گرم بود
باز تو ۱۸ هفته و ۴ روز رفتم تکرار کردم ۱۹۵ بود وطنش خوبه بنظرتون؟

من 24 هفته و یک روز رفته بودم گفت 627 گرمه صدکشم 60 بود گفت خیلیم خوبه

برای من ۲۴ هفته ۵۷۸ گرم بود

من ۶۷۵ بود دکتر گفت از الان به بعد رشدش مهم

خوبه

دکتر بهم گفت جنین نسبتا ریزه

خوب بوددیگ متوسطه

خوبه که!

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان💗💗 مامان قلب مامان💗💗 هفته بیست‌وپنجم بارداری