سلام خانما من ۱۷ هفته و ۵ روز رفتم سنو آنومالی بچم ۱۸۰ گرم بود
باز تو ۱۸ هفته و ۴ روز رفتم تکرار کردم ۱۹۵ بود وطنش خوبه بنظرتون؟
من 24 هفته و یک روز رفته بودم گفت 627 گرمه صدکشم 60 بود گفت خیلیم خوبه
برای من ۲۴ هفته ۵۷۸ گرم بود
من ۶۷۵ بود دکتر گفت از الان به بعد رشدش مهم
خوبه
دکتر بهم گفت جنین نسبتا ریزه
خوب بوددیگ متوسطه
خوبه که!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.