چرا سایز فولیکولارو نزده که چنده تو این سونو؟

تصویر
۴ پاسخ

ضخامت رحمت خوبه اگه سایز فولیت خوب بوده باشه امپول ازادسازی نزدی

باید بهش میگفتی سایز فولی رو میخوام حتما توی برگه ثبت نشده بوده که سایز رو بزنه خودت باید میگفتی.چندسیکل بودی که رفتی از اندومتر معلومه روز ۱۶ یا ۱۷ رفتی

باید بهش میگفتی سایز فولیکولمو ‌میخوام بدونم واسه بارداری

ن نزده

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلی💙 مامان تو دلی💙 هفته هجدهم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سیزدهم بارداری