ضخامت رحمت خوبه اگه سایز فولیت خوب بوده باشه امپول ازادسازی نزدی
باید بهش میگفتی سایز فولی رو میخوام حتما توی برگه ثبت نشده بوده که سایز رو بزنه خودت باید میگفتی.چندسیکل بودی که رفتی از اندومتر معلومه روز ۱۶ یا ۱۷ رفتی
باید بهش میگفتی سایز فولیکولمو میخوام بدونم واسه بارداری
ن نزده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.