۴ پاسخ

اره هر دکتری میتونه بنویسه ،الهی ک منفی باشه جوابش ،خدا کنه هیچکی گرفتار نباشه

ن برو مستقیم ازمایش بده ازمایشگاه

اگ اهوازی خودم واست بنویسم

برا کی میخوای

سوال های مرتبط