۱۰ پاسخ

منم دیدم سلیطه ها حرفشونو به کرسی میشونن بلاخره
ولی شخصیت داشتن یه چیزه دیگه ست.

بخدا اصن نمیدونم سیاست چجوریه هرکاری میکنم دلی هستش
هر محبتی به شوهرم میکنم یا هر حرفی میزنم کاملا دلیه اصلا بلد نیستم چیکار کنم که به خاستم برسم

ولی واقعا سلیطه ها وضعشون بهتره🤣

مامان تربچه میتونم باهات خصوصی حرف بزنم؟؟گفتگو‌گهواره باز نمیشه اگر امکانش هست آیدی چیزی بهم‌بده

سلیطگی رو حوصله اعصاب میخاد که من ندارم سیاست هم یکم سخته تلاش کنم شاید به نتیجه رسید 😂😂😂

والا من نه سلیطگی بلدم نه سیاست
😂😂😂

😂😂خب راس میگن دیگه
ولی ماها که نمیتونم سلیطه باشیم‌باید سیاست یاد بگیریم

😂😂😂دیگه سلیطه ها بخشی از زندگی شدن

مطالبت خیلی مفیدن عزیزم
خدا هر‌چی صلاحتونه پیش روتون بذاره انشالله

😂😂😂

سوال های مرتبط