به نظرمن آراستگی چهره از همه چیز مهمتره.. خواه ناخواه روزانه اگه یکبارهم شده چشممون به اینه میفته، یا یهویی مهمون میاد و.. اگه آراسته نباشی حالت بد میشه، منظورم آرایش نیست همینکه صورت اصلاح شده باشه یه بالم لب و آبرسان زده باشی کافیه درحدیکه صورت بی روح نباشه.. و اینکه همیشه خوش بو باشید دوش بگیرید لوسیون عطر هرچی عشقته بزن ک اون بو اول ازهمه حال خودت رو خوب میکنه..
نتیجه:اگه بخوام برای خودم خرج کنم و به خودم برسم میرم آرایشگاه. اگه شد یه لباسی چیزی هم کنارش میگیرم.. این ماه میخوام برم رنگ و کراتین مو انجام بدم ماه بعد ابروهامو میکرو کنم و... به نظر من این خرجا حال آدمو خیلی خوب میکنن
من کتاب میخونم از کتابخونه میگیرم گاهی میرم همونجا شوهرم با بچه مشغول میشه منم یکم خلوت میکنم کتاب انتخاب میکنم
اهنگ میزارم گاهی میرقصم😁😂
لباس اگه پول باشه هر دو سه ماه یبار حتی یه چیز کوچیک میخرم برا خودم گاهی ام ماهانه
شبا کرم ضدجوش و اینا میزنم ب پوستم ابرسان
اصلاح هم ک خودم انجام میدم ولی شوهرم میگه بیا برو ارایشگاه ببین چخبره چی دارن چیکار میکنن ولی خب میدونم دخل و خرج نمیخونه نمیرم🥺
گاهی سه تایی پیاده روی میریم اکثرا دو روز در هفته
همینا😂
من برا خودم مکمل میخرم 😁 پارچه میخرم چون خیاطی بلدم با پسرم میریم کافی شاپ دوتایی انروز شوهرمو با خودمون نمیبریم ولی اون طفلک بدون ما حتی اب هم تنهایی نمیخوره
من تا قبل زایمانم خب بیشتر وقت داشتم به خودم برسم باشگاه میرفتم روتین پوست و مو داشتم ولی خب بعد زایمانم خیلی فرصت نمیکنم ولی کوچکترین وقتی که پیدا میکنم ماسک میزنم صورتم و موهامو لباس و لوازم آرایشم چیزی لازم داشته باشم میخرم...اهل عمل و ژل اینجور چیزا نیستم
من موقع زایمانم سرکار هم میرفتم اصلا حال و حوصله نداشتم هیچ کاری کنم ابروهام شده بود پاچه بز😂
ولی بعدش به خودم اومدم هرماه لیزر و اکستنشن مژه و لیفت ابرو و ناخنامو میرم
گفتم ینی از این ۲۰ تومنی که من حقوق دارم نباید ۳ ۴ تومنش مال خودم باشه 😁
والاااا
بعضی وقتا کم حوصله میشم میگم ولش کن نرم ولی فکرشو میکنم برم بهترم شیک باشم
والا اینقدر این خانوم و دخترای شیک هستن ادم به خودش نرسه خیلی بد میشه
اینجوری روحیمم بهتره
من میخوام برم موهامو لایت کنم
مژه بذارم
ناخنمو ژلیش کنم
والا هیچی فقط آخر شب سرم پوست میزنم حتما و به موهام میرسم ..
ولی کلا از پس هرجای زندگی به سختی برمیایم میخام برم اگه بشه ابروهام میکرو منم
والا هزینه ها نمیزاره به خودمون برسیم🥹دیگه فرصت کردن هم بماند
وقتی میخام ب خودم برسم ناخونام سوهان میکشم خودم صورتم اصلاح میکنم لایه بردار و ماسک و آبرسان میزنم
گاهی (سالی یکی دوبار)یه تیشرت و شالی چیزی هم میخرم فقط همین
چندماهه میخام یه آرایشگاه برم موهامو کوتاه کنم فرصت نمیشه😐🤧
به خود رسیدن بماند
میخاستم کوتاه کنم هی یه چیزی میشد ،بعدعروسی داشتیم ،عروسی برای چندبار هی کنسل شد
اخرم زاییدم
بعد زاییدنم هی حال خراب و وقت نکردن و ج.نگ و .... 🤧🥲😂
امروز صبح خیلی جلوخودمو گرفتم نرم باقیچی گندبزنم داخلشون🤣🤣🤦🏻♀️💩
والا اول ازدواج برا خودم خرج نکردم غیر از آرایشگاه و گاهی لباس برا اینکه بشع از این خرابشده بریم. نشد بریم و متاسفانه بد عادت شده همون اندازه هم نمیده دیگه
پسسسسس هیچکاری نمیکنم🤦🏻♀️
من بیشتر دوس دارم لباس بخرم تا لوازم آرایش
من خیلی وقته هیچ خرجی نکردم☹️آخرین چیز شلوار بارداری بود که خریدم ،حتی آرایشگاهم نرفتم ....
من خیلی وقته خودمو فراموش کردم:)
باورت میشه سال قبل تو عید ارایشگاه رفتم😅
واقعا سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.