خ ورم بود خ سربالا صدام درنمیوردم پیش شوهرم😂گفته بود جایی برو ک ترمیم نری
الان خ راضیم دوماه ونیمع
اره همینجور یه
عزیزم عمل سختیه؟؟؟
اره طبیعی هست من هم خیلی ورم داشت هم نوکش خیلی بالا و بد بود
الان دوماه گذشته خیلی خوب شده
خیلی مهمه که سرت همش بالا باشه و چیزهای سنگین بلند نکنی
حتما رعایت کن بینی عالی میشه
فقط سوراخ های بینیم سنگ شدن
من تازه دیروز عمل کردم
طبیعی
ارره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.