۷ پاسخ

خ ورم بود خ سربالا صدام درنمیوردم پیش شوهرم😂گفته بود جایی برو ک ترمیم نری
الان خ راضیم دوماه ونیمع

اره همینجور یه

عزیزم عمل سختیه؟؟؟

اره طبیعی هست من هم خیلی ورم داشت هم نوکش خیلی بالا و بد بود
الان دوماه گذشته خیلی خوب شده
خیلی مهمه که سرت همش بالا باشه و چیزهای سنگین بلند نکنی
حتما رعایت کن بینی عالی میشه

فقط سوراخ های بینیم سنگ شدن

من تازه دیروز عمل کردم
طبیعی

ارره

سوال های مرتبط