من عاشق اینام قهوه ایش ولی متاسفانه پول ندلرم چنده
چه خپشگلههه
شکلاتی بزرگ
من شکلاتی گرفتم
سايز كوچيكش قشنگتره رنگش بستگي به بقيه ي استايلت داره اخه همش قشنگه
نسکافه ای کوچیکه
نسکافه ای کوچیکه
میشه سایتشو بدی
به نظر من بزرگش چون بچه داریم رنگ نسکافه ایش خوشگله
من عید این مدل خریدم خیلی خوشگله قشنگ جادار هم هست امسال هم مدل لش خیلی ترنده
نسکافه ایش قشنگه
سایز کوچیکش خیلی قشنگ تر از بزرگشه
خیلی جا داره با بچه جایی رفتنی خیلی خوبه
من از کیف شل خوشم نمیاد
چرا من از کیفای شلو ول خشم نمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.