حرکت بچم بیشتر اینجاست چرا؟

تصویر
۶ پاسخ

منم همینجا حس میکنم بیشتر
ولی سفالیکه

منم اینجا حس میکنم
امو سفالیک بود آخرین بار

بچه منم بریچه همونجا رو میخواد سوراخ کنه 😂

بچه منم جاهای دیگه هم حرکت داره ولی اکثر اوقات اونجاست

فک کنم بریچ باشه وقتی حرکتارو پایین حس میکنی بریچه

بریچه؟!

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۴ ماهگی
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی
مامان پسری مامان پسری ۶ ماهگی