خانومای گل بعد سزارین یکروز بستری میکنن یا دوروز؟

۴ پاسخ

یه شب میمونی ، البته باید روده ها کار کنن ، اگر یبوست بشی و کار نکنه نگه میدارن

دولتی سه روز شخصی یک روز

فقط یک شب بستری میمونی بعد ترخیص میشی

فرداي سزارين معمولا مرخص ميكنن اما بازم بستگي ب شرايط مادر داره

سوال های مرتبط

مامان ایهان و شاهان مامان ایهان و شاهان ۸ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی