۸ پاسخ

من هنوز ندادم

اره عزیزم

آره اما تمامن با یکی خودمون جداست
مثلا پنیرش حتما موزارلا باید باشه چون سالم ترین پنیر پیتزاست
یا گوشت چرخ‌کرده براش میزنم یا گوشت مرغ ریش شده
به جای سس گوجه ی پوره شده که با کره یا روغن و ادویه های مجاز تفت دادم
و نونش هم یا خونگیه خمیرش یا نون بربری چیزیه

اره گلم

نه اصلا

نه من هنوز ندادم

اره عزیزم

تصویر

اره چون سوسیس کالباسش خونگیه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ویاناوویهان🫀 مامان ویاناوویهان🫀 ۸ ماهگی