به جاي اب سرد ميتوني يك ليوان شير بزني
با آب جوش حل میکنی بجای اب سرد شیر میریزی ولی شیر باید با ژله هم دما باشه که نبره
به جای آب سرد شیر بزن
من یه لیوان آب جوش میکنم بعد ۱ لیوان هم شیر سرد
خوشمزه میشه...من به جا بستنی میدم دخترم میگم بستنیه میخوره🤓
ژلرو با یه لیوان اب جوش رو کتری بنماری کن بعد بزار تو دمای محیط شیرم یک لیوان بزار این دو تا وقتی هم دما شدن با هم قاطی کن که شیر نبره
با بستنی درست میکنن باشیر نشنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.