ژله چجوری با شیر درست کنم

۵ پاسخ

به جاي اب سرد ميتوني يك ليوان شير بزني

با آب جوش حل میکنی بجای اب سرد شیر میریزی ولی شیر باید با ژله هم دما باشه که نبره

به جای آب سرد شیر بزن
من یه لیوان آب جوش میکنم بعد ۱ لیوان هم شیر سرد
خوشمزه میشه...من به جا بستنی میدم دخترم میگم بستنیه میخوره🤓

ژلرو با یه لیوان اب جوش رو کتری بنماری کن بعد بزار تو دمای محیط شیرم یک لیوان بزار این دو تا وقتی هم دما شدن با هم قاطی کن که شیر نبره

با بستنی درست میکنن باشیر نشنیدم

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۳ سالگی