خانما شیرخشک تو‌این سن بدم یا قطع کنم؟

۴ پاسخ

نه دیگه قطع کن پاستوریزه پرچرب بده

من قطع کردم چون شب تا صبح مدام میخورد وگرنه میدادم

نه دیگه قطعش کن بزار به غذا بیفته

بنظر من قطع کن دیگه

سوال های مرتبط