عرق بیدمشک میخورین با آب خالی یا قاطی شربت میخورین

۲ پاسخ

عرق بیدمشک برای چی خوبه ؟

میتونی شریت درست کنی ، میتونی با اب بخوری
من چون قندم لب مرز بود امروز یکم ریختم رو اب خوردم دیگه شکر نریختم

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی مامان نی‌نی ۹ ماهگی
مامان .... مامان .... ۱۰ ماهگی